Biztosítási adminisztrációs munkatárs

Hogy miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

Hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában. Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Megosztás

2023. július 28.

Olvasási idő: 2 perc

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • Biztosítási szerződések és kapcsolódó dokumentumok kezelésében, nyilvántartásában.
  • Beérkező szerződések ellenőrzésében, rögzítésében.
  • Ügyfelektől/biztosítókból érkező elektronikus levelekben jelzett problémák megoldásában, megválaszolásában vagy továbbításában az illetékes szervezeti egységben/biztosítóban dolgozó munkatárs részére.
  • Elektronikusan vagy postai úton érkező dokumentumok ellenőrzésében, az esetlegesen felmerülő probléma megoldása után ügyfélhez történő továbbításában.
  • Kimutatások, nyilvántartások vezetésében
  • állománykezelési feladatok ellátásban.

 

Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha

  • minimum középfokú gazdasági végzettséggel rendelkezel,
  • adminisztratív területen szereztél már 5 éves tapasztalatot,
  • felhasználói szinten kezeled a Word és Excel programokat,
  • magas fokú precizitás és felelősségteljes munkavégzés jellemez,
  • nem riadsz vissza a kihívásoktól
  • erős rendszerszemlélet jellemez.

Előnyt jelent ha,

  • biztosítónál vagy alkusznál adminisztratív pozícióban szereztél már szakmai tapasztalatot.

 

Mire számíthatsz nálunk?

  • Válsághelyzet esetén is biztosítjuk a stabilitást, amit bizonyít, hogy a pandémia alatt sem állt meg a fejlődésünk.
  • Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
  • Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
  • Hiszünk a közösség erejében, ezért rendszeresen szervezünk olyan aktivitásokat, melynek révén visszaadhatunk a környezetünknek és segítséget nyújthatunk az arra leginkább rászorulóknak.

Munkakörnyezet:

  • A Népliget Center irodaházában dolgozunk, amely 1-es villamossal és 3-as metróval is könnyedén megközelíthető.
  • Esztétikus irodaház, modern irodai berendezésekkel barátságos környezetben.
  • Kiemelt figyelmet fordítunk a kényelmes munkavégzés biztosítására.

 

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, önéletrajzát a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu

Jelentkezés

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu.


    Önéletrajz

    Hozzájárulok, hogy a jelentkezéshez szükséges adataimat az alábbi cég(ek) kezeljék*:
    *Teljeskörű tájékoztatás az Adatkezelési szabályzatban érhető el.