BIZTOSÍTÁS – EGY LÉPÉSSEL AZ ÜGYFELEK ELŐTT
Mi az, amit tanulhatunk múltunk örökségéből?
A biztosítás egy olyan szolgáltatás, amely az emberek elemi, biztonság iránti vágyára épül. Így ahogy a múltban is, úgy a jövőben is egyre nagyobb igény lesz stabil, megbízható szolgáltató partnerekre. Ahogy ugyanilyen fontos, vagy talán még fontosabb lesz, hogy ne csak kövessük, hanem elébe menjünk ügyfeleink igényeinek, ne csak azt kínáljuk nekik, ami szerintük lehetséges, hanem azt is, amire ők nem is számítanak, amikor biztosítási szolgáltatásokban gondolkodnak. Azaz járjunk előttük egy lépéssel. Ehhez azonban még jobban, még pontosabban kell ismernünk igényeiket, vágyaikat, álmaikat.
Ebben az online, egyre digitálisabb világban még jobban felértékelődik a személyes tanácsadás szerepe. Az olyan szakértő tanácsadásé, amikor élethosszig tartó partnerként tudjuk nyomon követni ügyfeleink változó igényeit, igazodva aktuális élethelyzetükhöz. Ezen az úton közös felelősséggel haladunk együtt, biztosítók és alkuszcégek. Azt gondolom, a mi közös eredményünk és sikerünk, hogy az emberek töretlen bizalommal vannak szektorunk iránt. A Generali részéről továbbra is azért fogunk fáradozni, hogy ezt a bizalmat, a biztosítási szektor valamennyi szereplőjével közösen, együtt tovább építsük.