IT üzemeltető munkatárs

Miért érdemes hozzánk csatlakoznod?

Mert hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában.

Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.

Megosztás

2024. április 6.

Olvasási idő: 2 perc

Milyen feladatokban számítunk rád?

  • A Hungarikum Cégcsoport mindennapi irodai IT üzemeltetési feladatainak ellátása, a zavartalan informatikai működés biztosítása.
  • Felhasználói és külső üzletkötői (kb. 700 fő) hibabejelentések, igények kezelése és adminisztrálása, problémák mielőbbi lezárása JIRA ticketing rendszer
  • Kliens eszközök üzemeltetése (laptop, telefon, tablet), garanciális ügyintézése.
  • E-mail fiókok, licence-ek kezelése, dokumentálása, licenszgazdálkodás támogatása.
  • Informatikai jogosultságok kezelése (mappa, hálózati és VPN), a változások lekövetése.
  • Nyomtatók és nyomtató szerver felügyelete, felhasználói fiókok kezelése, meghibásodás esetén bejelentés az üzemeltető cég felé.
  • Új belépők IT eszközeinek a biztosítása (előkészítése, üzembehelyezése) illetve a belépők/kilépők IT eszközeinek az átadása/átvétele, dokumentálása, ellenőrzése.
  • Hardver és szoftver nyilvántartások dokumentálása.
  • Szerverszoba megfelelő funkcióinak heti szintű ellenőrzése, adminisztrálása.
  • IT beszerzések műszaki tartalmának véleményezése, optimális műszaki tartalmakra, erőforrásokra való javaslattétel készítése.
  • Tanúsítványkezelési eljárás központosítása, tanúsítványtípusok beazonosításának támogatása, igénylése, újítása és telepítésének megrendelése külsős partnertől.
  • Költöztetési igények egyeztetése, költözések műszaki, hálózati feltételeinek megteremtése, kontrollja, költöztetések végrehajtása, ennek dokumentálása.
  • Vállalati migrációs projektek végrehajtása, tagvállalati migrációs igények alapján migrációs terv készítése, külső partnerrel közös végrehajtása és műszaki dokumentálása.

 

Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha

  • szakirányú végzettséggel vagy hasonló munkakörben szerzett legalább hároméves tapasztalattal rendelkezel;
  • van tapasztalatod Microsoft desktop és szerver infrastruktúra üzemeltetésben, továbbá Active Directory üzemeltetésben, alkalmazások telepítésében, karbantartásában;
  • rendelkezel alapszintű TCP/IP hálózati ismeretekkel, router, switch és wifi AP üzemeltetés területén;
  • rendelkezel L1-L2 szintű helpdesk tapasztalattal;
  • nem jelent problémát a mobilkommunikációs eszközök üzemeltetése;
  • nyitott személyiséggel és jó problémamegoldó készséggel rendelkezel.

 

 Mire számíthatsz nálunk?

  • Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
  • Versenyképes juttatási csomagot ajánlunk.
  • Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
  • Home Office lehetőség heti 1 nap.
  • Egyéb juttatásként egészségbiztosítást és Cafeteria juttatást biztosítunk.
  • Hiszünk a közösség erejében, ezért rendszeresen szervezünk olyan aktivitásokat, melynek révén visszaadhatunk a környezetünknek és segítséget nyújthatunk az arra leginkább rászorulóknak.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi jelentkezési felületen keresztül vagy a hr@hungarikumalkusz.hu e-mail címre várjuk.

Jelentkezés

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu.


    Önéletrajz

    Hozzájárulok, hogy a jelentkezéshez szükséges adataimat az alábbi cég(ek) kezeljék*:
    *Teljeskörű tájékoztatás az Adatkezelési szabályzatban érhető el.