IT üzemeltető munkatárs
Miért érdemes hozzánk csatlakoznod?
Mert hiszünk a dinamikus fejlődésben és a társadalmi felelősségvállalás fontosságában.
Magas szintű szakmaiságunkkal nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal.
Megosztás
Olvasási idő: 2 perc
Milyen feladatokban számítunk rád?
- A Hungarikum Cégcsoport mindennapi irodai IT üzemeltetési feladatainak ellátása, a zavartalan informatikai működés biztosítása.
- Felhasználói és külső üzletkötői (kb. 700 fő) hibabejelentések, igények kezelése és adminisztrálása, problémák mielőbbi lezárása JIRA ticketing rendszer
- Kliens eszközök üzemeltetése (laptop, telefon, tablet), garanciális ügyintézése.
- E-mail fiókok, licence-ek kezelése, dokumentálása, licenszgazdálkodás támogatása.
- Informatikai jogosultságok kezelése (mappa, hálózati és VPN), a változások lekövetése.
- Nyomtatók és nyomtató szerver felügyelete, felhasználói fiókok kezelése, meghibásodás esetén bejelentés az üzemeltető cég felé.
- Új belépők IT eszközeinek a biztosítása (előkészítése, üzembehelyezése) illetve a belépők/kilépők IT eszközeinek az átadása/átvétele, dokumentálása, ellenőrzése.
- Hardver és szoftver nyilvántartások dokumentálása.
- Szerverszoba megfelelő funkcióinak heti szintű ellenőrzése, adminisztrálása.
- IT beszerzések műszaki tartalmának véleményezése, optimális műszaki tartalmakra, erőforrásokra való javaslattétel készítése.
- Tanúsítványkezelési eljárás központosítása, tanúsítványtípusok beazonosításának támogatása, igénylése, újítása és telepítésének megrendelése külsős partnertől.
- Költöztetési igények egyeztetése, költözések műszaki, hálózati feltételeinek megteremtése, kontrollja, költöztetések végrehajtása, ennek dokumentálása.
- Vállalati migrációs projektek végrehajtása, tagvállalati migrációs igények alapján migrációs terv készítése, külső partnerrel közös végrehajtása és műszaki dokumentálása.
Te vagy a legalkalmasabb erre a pozícióra, ha
- szakirányú végzettséggel vagy hasonló munkakörben szerzett legalább hároméves tapasztalattal rendelkezel;
- van tapasztalatod Microsoft desktop és szerver infrastruktúra üzemeltetésben, továbbá Active Directory üzemeltetésben, alkalmazások telepítésében, karbantartásában;
- rendelkezel alapszintű TCP/IP hálózati ismeretekkel, router, switch és wifi AP üzemeltetés területén;
- rendelkezel L1-L2 szintű helpdesk tapasztalattal;
- nem jelent problémát a mobilkommunikációs eszközök üzemeltetése;
- nyitott személyiséggel és jó problémamegoldó készséggel rendelkezel.
Mire számíthatsz nálunk?
- Elismerjük a szakmai értékeket és nyitottak vagyunk az egyéni ötletekre, hiszen a különböző látásmódok nagymértékben hozzájárulnak folyamatos fejlődésünkhöz.
- Versenyképes juttatási csomagot ajánlunk.
- Észben tartjuk a születés- és névnapodat, valamint további jeles alkalmak kapcsán is számíthatsz tőlünk meglepetésekre.
- Home Office lehetőség heti 1 nap.
- Egyéb juttatásként egészségbiztosítást és Cafeteria juttatást biztosítunk.
- Hiszünk a közösség erejében, ezért rendszeresen szervezünk olyan aktivitásokat, melynek révén visszaadhatunk a környezetünknek és segítséget nyújthatunk az arra leginkább rászorulóknak.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi jelentkezési felületen keresztül vagy a hr@hungarikumalkusz.hu e-mail címre várjuk.
Jelentkezés
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődésed, önéletrajzod a fizetési igény megjelölésével az alábbi e-mail címre várjuk: hr@hungarikumalkusz.hu.